A legtöbb vállalkozás két fenyegető kihívással küzd: az egyik az akadozó pénzforgalom, a másik pedig a munkaerőhiány. Cégtulajdonosként végeláthatatlan teendőlistával kell számolni, ha életben akar maradni a vállalkozás.
Ha ehhez még a közösségi médiát is hozzátesszük, ami a modern világban elengedhetetlen jelenlétet kíván, könnyen megakadhat a közösségi gombóc az ember torkán.
Ugyan az internet térnyerése megkönnyítette az egyre növekvő e-kereskedelmi és szolgáltatóipari vállalkozások porondra lépését, hiszen a legtöbben úgy gondolják, semmi másra nem lesz szükségük, csak egy laptop és egy remek ötlet, de az újdonsült vállalkozók hamar szembesülnek a temérdek teendővel ami ezzel jár, és ezzel egyidőben azzal is szembesülnek, hogy a közösségi média piacterei is bővülni kezdtek.
Mi a helyes döntés? Melyik platformba érdemes fektetni időt és energiát, amelyből előnyt és profitot szerezhet a márka, a vállalkozás?
Ez egy visszatérő kérdés nemcsak a vállalkozások, de még az online marketingesek és online marketing ügynökségek részéről is.
„Melyik a legjobb közösségi platform vállalkozásom számára?”
Ez több tényezőtől is függhet. Vajon a célközönséged melyik platformot mire használja, milyen gyakran, használja-e egyáltalán? Érdemes átrágni minden lehetőséget, ellenkező esetben előfordulhat, hogy feleslegesen öntöd ki a pénzt az ablakon, pazarolod az értékes időt és energiát. A helyes döntés meghozatala érdekében nem árt, ha képbe kerülsz az online marketing eszközök és platformok előnyeivel és hátrányaival is.
A következő cikk ezt a bizonytalanságot próbálja eloszlatni.
Közösségi média felületek










