A legtöbb vállalkozás két fenyegető kihívással küzd: az egyik az akadozó pénzforgalom, a másik pedig a munkaerőhiány. Cégtulajdonosként végeláthatatlan teendőlistával kell számolni, ha életben akar maradni a vállalkozás.

Ha ehhez még a közösségi médiát is hozzátesszük, ami a modern világban elengedhetetlen jelenlétet kíván, könnyen megakadhat a közösségi gombóc az ember torkán.

Ugyan az internet térnyerése megkönnyítette az egyre növekvő e-kereskedelmi és szolgáltatóipari vállalkozások porondra lépését, hiszen a legtöbben úgy gondolják, semmi másra nem lesz szükségük, csak egy laptop és egy remek ötlet, de az újdonsült vállalkozók hamar szembesülnek a temérdek teendővel ami ezzel jár, és ezzel egyidőben azzal is szembesülnek, hogy a közösségi média piacterei is bővülni kezdtek.

 

Mi a helyes döntés? Melyik platformba érdemes fektetni időt és energiát, amelyből előnyt és profitot szerezhet a márka, a vállalkozás?
Ez egy visszatérő kérdés nemcsak a vállalkozások, de még az online marketingesek és online marketing ügynökségek részéről is.

“Melyik a legjobb közösségi platform vállalkozásom számára?”

 

Ez több tényezőtől is függhet. Vajon a célközönséged melyik platformot mire használja, milyen gyakran, használja-e egyáltalán? Érdemes átrágni minden lehetőséget, ellenkező esetben előfordulhat, hogy feleslegesen öntöd ki a pénzt az ablakon, pazarolod az értékes időt és energiát. A helyes döntés meghozatala érdekében nem árt, ha képbe kerülsz az online marketing eszközök és platformok előnyeivel és hátrányaival is.

 

A következő cikk ezt a bizonytalanságot próbálja eloszlatni.

 

Közösségi média felületek

 

Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 1
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 2
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 3
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 4
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 5
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 6
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 7
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 8
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 9
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 10
Melyik közösségi platformot használd vállalkozásod számára és miért? 11