Türelmetleneknek: az eseménynaptár naptár oldalára a cikk végén található piros gomb vezet…  

 

A social media kezelése nagy falatnak tűnhet tartalmi stratégia nélkül. Egyre többen vannak jelen és egyre nagyobb a médiazaj,amiből ki kell tűnni valahogy.

Egy közösségi média esemény vagy poszt naptár nagy segítséget nyújthat az ötletelésben, hogy mikor, mit posztolj, amivel felkeltheted a figyelmet.

Ha 2019-ben is erős kézben szeretnéd tartani a tartalommarketingedet és mérhető eredményeket szeretnél produkálni, kihagyhatatlan eszköz lesz számodra saját közösségi médiás tartalom naptárad létrehozása.

 

Összeállítottam számodra egyet, amelyből insprálódhatsz, másolhatsz vagy akár le is töltheted, ha úgy kényelmesebb.

Ez segíteni fog jobban szervezni és megtervezni a 2020-as tartalommarketingedet, amellyel közelebb kerülhetsz célközönségedhez és ezáltal elérheted a célként kitűzött üzleti terveidet. Persze fontos szempont, hogy legyen üzleti terved, ami alapján felépíted a tartalommarketingedet… is.

A tartalommarketing a levegő, amelyet te és a közönséged belélegeznek, amikor a márkáddal és a termékeddel szembesülnek. A tervezés és a szervezettség a siker kulcsa a mai őrült zajos online világban, így nagyon fontos, hogy ezek legyenek az elsők, mielőtt a posztok és cikkek megírásához fogsz.

 

Mi a tartalommarketing?

 

“Tartalommarketing (vagy content marketing) minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen. Az információ bemutatható a legkülönbözőbb formákban, ideértve a híreket, videókat, jelentéseket, e-könyveket, infografikákat, esettanulmányokat, használati utasításokat, cikkeket, fotókat, applikációkat és így tovább.” Wikipedia 

 

Magyarul, a tartalommarketing által direkt eladás nélkül árulhatod a termékedet vagy szolgáltatásodat. Csupán beszélgetsz velük, így magas színvonalú, releváns és értékes információval vonzod őket közelebb magadhoz és a márkádhoz. Elengedhetetlen ha közösségi médiát kezelsz, cikkeket írsz, de a keresőoptimalizálásnak is szerves része.

 

Hogyan segít egy eseménynaptár összefogni a tartalommarketingedet?

 

  • Segít összpontosítani a közönséged igényeire
  • Az eseménynaptár tartalomírásra inspirál
  • Értéket ad közönségednek
  • Kényszerítve érezheted magad, hogy tovább gondolkodj a mánál
  • Könnyebbé teszi a csapatmunkát
  • Ötleteket ad
  • Segít hűséges márkakövetőket találni

Az eseménynaptárban Twitter információkat is találsz, ha esetleg nem tudnád az adott esemény miről szól. Ha lenne még ötletetek hozzá, szívesen kibővítem a tartalmat, hogy másoknak is segítsünk. Kellemes böngészést.

7

Új oldalon nyílik

Sikeres Új Évet és kirobbanóan jó 2020-at kívánunk!