Mivel a koronavírus helyzet egyre csak romlik, és pusztító károkat okoz mind az emberek egészségére, mind a gazdasági életre gyakorolt hatásával, a Google 800 millió dolláros segítséget adományoz a kkv-k, az egészségügyi szervezetek, kormányok, valamint az egészségügyi dolgozók támogatására.

 

A támogatás tartalma:

 

  • 250 millió dollár reklámtámogatás az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a világ több mint 100 kormányzati ügynöksége számára, amelyek a COVID-19 terjedésének megakadályozásáról nyújtanak információt, valamint azzal kapcsolatban végeznek segítő intézkedéseket.

 

  • 20 millió dollár hirdetési támogatást nyújtanak a közösségi pénzügyi intézményeknek, valamint a nem kormányzati szervezeteknek, kifejezetten a közszolgálati bejelentések futtatásához.

 

  • 340 millió dollár Google Ads kredit áll rendelkezésre azon kis- és középvállalkozások számára, akik 2019 év eleje óta aktív fiókkal rendelkeznek. A krediteket nem kell külön kérvényezni, automatikusan megjelennek a Google Ads fiókokban a következő hónapok folyamán és 2020 végéig bármikor felhasználhatók.

 

  • 20 millió dolláros Google Cloud-kreditet kapnak a tudományos intézmények és a kutatók, hogy ki tudják használni a Google erőforrásait a lehetséges terápiák és oltások tanulmányozása, a kritikus adatok nyomon követése és a COVID-19 elleni küzdelem új módszereinek felkutatása érdekében. A részletekről bővebben itt tájékozódhatsz.

 

  • Közvetlen pénzügyi támogatást és a szakértelmüket is felajánlották az egyéni védőeszközök és az életmentő orvostechnikai eszközök gyártási kapacitásának növelése érdekében. Együttműködő partnereikkel, például a Magid Glove & Safety-vel az elkövetkező hetekben 2-3 millió arcmaszkot készítenek, amelyet a CDC Alapítvány rendelkezésére bocsátanak, valamint életmentő készülékek gyártására is elkülönítettek egy komolyabb alapot.

 

Köszönjük Google!