SEO

Keresőoptimalizálás

  • Végre elkészült a csilli-villi új honlapom! És akkor most hogyan tovább?
  • Mit tegyek, hogy el is jusson az ügyfélkörömhöz?
  • Az emberek csak a Google találati lista első oldalát olvassák, mit tegyek, hogy előbbre kerüljön a weboldalam?
  • Visszacsúszott az oldalam a találati listákon, mit tegyek?

Ha ilyen kérdések foglalkoztatnak, olvass tovább.

Mi a honlap SEO, keresőoptimalizálás?

 

Weboldalad (minőségi) látogatottságának növelésének egyik leghatékonyabb módja az olyan keresőmotorokban és a fizetett hirdetésekben való minél előnyösebb megjelenés, mint például a Google. Miért? Mert az online keresések több mint 93% -az internetes keresőkben kezdődik. Itt kezdődik a SEO

Amennyiben vállalkozásod/céged weboldala nem optimalizált, semmilyen módon nem található meg a Google keresési találatok első oldalain, versenytársaid azonban igen, – komoly bevételtől esel el. Nagyon-nagyon fontos, hogy vállalkozásod látható legyen az interneten! Ezért van szükség honlapodnak keresőoptimalizálásra.

Kulcsszavaid halmozása és a meta adatok kitöltése ma már nem elég a találati lista első oldalához, a honlap optimalizálás ennél jóval öszetettebb feladattá vált.

Pár évvel ezelőttig ha készítettél egy weboldalt, találtál rá pár megfelelő kulcsszót és néhány visszamutató linket nyert ügyed volt SEO- keresőoptimalizálás témában.

Ma már az sem elég, ha  SEO szakértő vagy. Meg is kell tartani az érdeklődőket akik a találati listákról érkeznek, különben a keresőoptimalizálás eredménye kútba vész és nem hoz anyagi megtérülést.

Mi első körben megvizsgáljuk, hogy mi a célod, mi teszi egyedivé a vállalkozásodat, miért tőled vásárolnak az ügyfeleid? Miért maradnak az oldaladon, vagy miért lépnek ki azonnal. Lehet, hogy nem releváns érdeklődők érkeznek, esetleg túl bonyolult a honlap? Elemzés, kutatás és tesztelés. A weboldal optimalizálása nem a leggyorsabb, de az egyik legtartósabb megoldás a találati listán elérhető előkelő helyezéshez. A SEO legtöbb esetben több hónapig tartó kitartó munka eredménye.

Nem lenne gyümölcsözőbb vállalkozásod számára, ha nem kellene a versenytársakkal és a Google-al versenyezned, és honlapod optimalizálásával tölteni értékes időt, hanem egyszerűen csak azzal foglalkozhatnál, amit a legjobban csinálsz, és ami a profitot termel a cégednek?

Ha figyelmen kívül hagyod honlapod optimalizálását, sok vevőt elveszítesz.

A keresőoptimalizálás nem csak a keresőmotoroknak való megfelelőségről szól. A legfontosabb valójában az, hogy ügyfeleid megtalálják weboldalad, megtalálják azt az információt, amire szükségük van a honlapon, és pontos instrukciókat kapjanak arra vonatkozóan, mit kell ott tenniük. Tanácstalanok, tűpontos utasításokra és könnyen kezelhető felületre vágynak a megfelelő utasításokkal, hogy konvertálni tudjanak.

Keresőoptimalizált weboldalak

 

A Haladjunk.hu a weboldalakat is keresőoptimalizáltan készíti, hiszen tudjuk, hogy nem elég, ha elkészült egy honlap, ha azt senki nem látja, vagy nem termel profitot a megbízónak. SEO hiányában láthatatlan maradsz. Ezért kutatunk és elemzünk mielőtt nekilátnánk a munkának. „Content is king”, a tartalom a teszi fel a koronát egy weboldalra, és ezt mi komolyan is vesszük.

Weboldal készítés szolgáltatásunk is tartalmazza az alapvető SEO elemeket (igen, minden weboldalunk optimalizálva van, függetlenül a méretétől), hogy minél jobban teljesítsenek keresőoptimalizálásban, mert anélkül nem is lenne értelme. A nem keresőbarát felépítésű honlapok nem fognak jól teljesíteni a helyezési listán olyan weboldal optimalizálási erőfeszítések ellenére sem, mint a tartalommarketing, linképítés, meta adatok vagy a megfelelő kulcsszókutatási előzmények.

Miért fontos a jó tartalom a SEO -ban?

 

Mielőtt keresőoptimalizálnád a tartalmadat, győzödj meg róla, hogy azt az ügyfeleidnek írtad, nem pedig a keresőmotoroknak. Vagyis ne pakold tele az oldaladat értelmetlen és nem szövegbe illő kulcsszavakkal. Hidd el, ügyfeleid is tudni fogják, miben mesterkedsz és a Google-nek is meg vannak a megfelelő algoritmusai ezek kiszűréséhez.

Még ha a találati lista első helyét foglalod is el, remekül optimalizáltad weboldaladat, mindig kérdezd meg magadtól, ügyfeleid vajon erre az információra vágynak, ha kulcsszavaddal honlapodra érkeznek? Segít nekik döntést hozni? Ott tartja őket az oldalon?  Ellenkező esetben weboldalad visszafordulási aránya megnőhet, ami szintén nem tesz jót a SEO -nak.

 Technikai SEO

 

HTML és web design

Néhány alapvető példa:

A Google szerint a csicsás Javascript, a zavaró felugró ablakok, Iframe, Flash elemek és társai bezavarhatják botokat az oldal tartalmának átvizsgálásakor, ami ronthatja honlapod optimalizálási eredményeit. 

Meta Cím: Szívesebben kattintanak a felhasználók, ha passzol a keresési kulcsszavukhoz.

Meta leírás: nagyon fontos, mert ez megjelenik a keresési találatok között (SERP), ez alapján dönt a felhasználó, hogy kattintani fog-e? Honlap optimalizálásakor az első lépések egyike.

Meta kulcsszó: Ez például már nem érdekli a Google-t.

Alt Text: Mivel a keresőrobotok nem tudják a képi megjelenítéseket értelmezni, ez alapján ismerik fel, hogy miről is szól, amit a felhasználóid számára vizuális élményként használsz.

Szöveg: Legyen releváns és informatív és megfelelő arányban tartalmazza kulcsszavaidat.

Belső és külső linkek: Ne feledd. Minden link egy szavazat weboldaladnak a Google szemében. Keresőoptimalizálási szempontból kihagyhatatlan folyamat.

 

Webmester eszközök

 

Van pár hivatalos Google által kínált eszköz, ami segít tisztábban látni weboldaladdal kapcsolatban weboldal optimalizálás ügyben, amelyek nem az ördögtől valók. Nem tartjuk hét pecsétes lakat alatt, megmutatjuk, hogyan, mire használhatóak, hogyan látják a keresőmotorok honlapodat. Kérés esetén regisztráljuk weboldaladat, feltöltjük a robots.txt és sitemap fájlokat is.

 

Lokális SEO

 

Nem minden esetben van szükség a hatalmas versenyre a globális első helyezésekért. Néha elég, ha csak a közvetlen környezetedben előket éred el vállalkozásoddal az interneten. Segíhetünk odairányítani ezeket az embereket is az ajtód elé. Nagyon kevés ember használja a helyi keresőoptimalizálás által nyújtott lehetőségeket. 

Mi az a SEO? 

A keresőmotor optimalizálás, SEO (search engine marketing) különböző stratégiák alkalmazása egy weboldal helyezésének javítására az organikus keresési találati listán. Ezek a stratégiák nagy vonalakban az on-page honlap optimalizálást, a minőségi tartalomgyártást, a technikai SEO-t és a hiteles linképítést tartalmazzák. A honlap optimalizálás fontos eleme minden online marketing stratégiának.

Kell változtatni a weboldalamon?

Legtöbb esetben nincs szükség struktúrális vagy formai változtatásokra a megfelelő weboldal optimalizálás érdekében. Általában elég a honlap kódjában, vagy tartalom optimalizálásban végezni a változtatásokat. Több esetben úgy dönt ügyfelünk, hogy a módosításokat az alkalmazottaira bízza útmutatásunk alapján.

Kell optimalizálni az én vállalkozásom weboldalát is?

A keresőoptimalizálással céged jövőjébe fektetsz be. A keresőoptimalizálásból származó organikus forgalom hosszú távon sokkal nagyobb ROI-t eredményez, mint a fizetett keresési forgalomé. Nagyon sok online vásárlótól esel el, ha nem szerepelsz a Google keresési találatok első oldalán valamilyen releváns kulcsszóval.

Mi a különbség a SEO és a PPC között?

A SEO egy olyan marketingstratégia a találati lista helyezési pozíciójának növelésére, amely organikus forgalmat terel egy weboldalra. Ez a stratégia hosszú távon jobb ROI-t, megtérülést eredményez a fizetett hirdetésekhez, keresési megjelenésekhez képest. A PPC -vel sokkal gyorsabban generálható forgalom és értékesítés. Mind a SEO mind a PPC lényeges internetes marketingstratégiája kell hogy legyen minden vállalkozásnak. Ha nem vagy biztos benne, hogy melyik lenne számodra a megfelelő megoldás, kérj ingyenes konzultációt, és segítünk a megfelelő stratégia kidolgozásában.

Jók a helyezéseim a Google találati listán, szükségem van SEO-ra?

Egy jó helyezés a Google keresésekben mindenképpen siker, de pontosan mi a rangsorolás alapja? Minden iparágban tucatnyi kulcsszó és keresési kifejezés létezik, amelyekre megfelelő helyezést szeretne elérni mindenki. Csak azért, mert meghódítottad az egyiket, nem jelenti azt, hogy az utad végére értél!

Választhatok kulcsszavakat honlapom optimalizáláshoz?

Persze! A legtöbben azonban úgy találják, hogy eléggé korlátozott a kulcsszavaik lehetőségének mennyisége. Mi segítünk, hogy olyan kulcsszavakat találjunk, amik vállalkozásod számára a legrelevánsabb és leggyorsabb találatokat hozza. Ezeket pénzcsináló kulcsszavaknak is hívják.

A versenytársam csak pár hónappal ezelőtt nyitotta meg a boltot, és már előbbre van a találati listán, mint én? Miért van ez?

Két különböző típusú keresési találat létezik: organikus és fizetős. Ha a versenytárs a találati lista tetején jelenik meg, akkor valószínűleg PPC (Google Ads) kampányt futtat, és fizet azért, hogy ott legyen. Ha azonban organikusan került a találati listába, átnézzük a stratégiájukat és kielemezzük azt, hogy minél jobb eredményt érjünk el az érdekedben.

Mennyi idő kell a keresőoptimalizálásnak, hogy eredményes legyen

Több mint 200 különböző rangsorolási tényezővel nehéz megjósolni, hogy mennyi időt vesz igénybe a Google helyezések javulása, a versenytársak erőfeszítéseit nem is számolva. Tapasztalataink szerint az ügyfelek 90 nap alatt jelentős javulást érhetnek el a hosszú kulcsszavak alkalmazásával, a versenyképesebb keresési kifejezéseknél ez körülbelül 180 napot vesz igénybe. A honlap optimalizálás hosszú távú stratégia, de az egyik legjobb megtérülést biztosítja.

Hogyan végzitek a kulcsszókutatást?

Többféle eszközt is használunk a kulcsszavak elemzéséhez. Minden egyes keresési kifejezésnél megpróbáljuk meghatározni a keresési mennyiséget, az ügyfelek üzleti relevanciáját, valamint azt, hogy az az értékesítéshez, valamint a kulcsszó versenyképességéhez és sikeres kampányhoz vezessen.

Van SEO audit, weboldal elemzés szolgáltatásotok is?

Igen. Lehetőség van egyszeri honlap elemzést is kérni, ahol feltárjuk azokat a hiányosságokat, amelyek megakadályozzák a találati listán az előbbre jutást. Ezek az elemzések átfogóak, és ütemtervet is tartalmaznak, amely alapján hatékonyan elvégezhetőek a feladatok.

Mennyibe kerül egy weboldal optimalizálása?

Egy SEO kampány költségét nagyban befolyásolják a célzott kulcsszavak, weboldalad minősége, iparága és a befektetett munka mennyisége.  Nagyobb és kisebb vállalkozásokkal is dolgozunk megfizethető megoldásokat kínálva, amelyek valós eredményeket hoznak. Lépj velünk kapcsolatba, hogy kialakíthassunk számodra egy megfelelő stratégiát.

Weboldalamat szakértő csapat tervezte. Miért van szükségem honlap optimalizálásra?

Ha elkészült az új, csodaszép weboldalad, azt szeretnéd, ha minél több ember látná, igaz? Itt kezdődik a SEO: optimalizáljuk weboldaladat és a tartalmát, hogy a keresőmotorok és a célközönséged számára is jól látható legyen, hogy megjelenjen iparágad kulcsszavaira, környezetedben a lokális SEO elemeivel és  a márkád is minél ismertebbé váljon.

Miért van szüksége egy SEO kampánynak 3-6 hónapra, hogy eredményeket lássak?

A Google Ads kampányokkal ellentétben, amelyek azonnali eredményeket hozhatnak, a SEO lassan izzik fel. Linket építeni is csak természetes ütemben lehet, különben a Google az orrunkra koppint, és weboldal optimalizálás is időbe telik.

Adtok garanciát?

Maga a Google is óva int azoktól a SEO szakértőktől, akik azt állítják, hogy garanciát vállalnak a helyezésekre, olyan gyakran változnak az algoritmusok. Elképzelhető, hogy olyan kulcsszavakra érnek el helyezést, amire senki nem keres így a verseny is kisebb, de ez nem az, ami profitot fog termelni a vállalkozásodnak ugyebár. Mindent megteszünk, hogy a számodra legmegfelelőbb kulcsszavakkal érjünk el olyan helyezést, amely mérhető eredményeket hoz céged számára.

Szeretnél te is ingyenes, organikus találatokat a weboldaladra?


Egyre nagyobb a reklámzaj, egyre nehezebb kitűnni. Miért ne töltenéd az erre fordított időt a fontosabb feladatokkal, családdal, szórakozással? Megcsináljuk helyetted!

Kérj ajánlatot honlap optimalizálásra

3

Utolsó cikkek keresőoptimalizálás témakörben

Hogyan segíthet egy jó szövegíró?

A hozzáértő tartalomkészítő szakember helybe hozza a vevőt, hatékonnyá teszi a marketinget és megvilágítja vállalkozásodnak azon oldalát, amelyre figyelmet szeretnél irányítani.   Egyre kevesebbszer ugyan, de még mindig előfordul, hogy olyan cégvezetővel találkozom,...

Keresőoptimalizálás
5 (100%) 3 votes